FTM-mediahoror unite

Love us, we're famous!

tisdag, oktober 24, 2006

Första mediahoran :o)

Hej!

Jag fick den stora äran att skriva det första inlägget här på FTM-mediahoror unite. I den här bloggen kommer vi att skriva om när vi har varit med i media och våra tankar före och efter ett mediaframträdande.

Först tänkte jag tipsa om mitt radioprogram, som handlar om mig och mitt liv, men främst om min transsexualism. Programmet är ungefär en 40 minuter långt och finns att lyssna på här.

Senare i veckan ska jag bli intervjuad av Karlstad Tidningen som vill göra ett personporträtt av mig. Jag kommer att återkomma med mer information om den intervjun senare i veckan.


//Kimpe

2 Comments:

At 5:31 em, Anonymous Anonym said...

Vilka är ni mer för några?

 
At 5:52 em, Blogger comicon said...

på den här bloggen bloggar kimpe, jag (emil), elias och linus.

 

Skicka en kommentar

<< Home